Асенізаційна бочка 6700 літрів

Асенізаційна бочка 6700 літрів, фото 1
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 2
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 3
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 4
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 5
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 6
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 7
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 8
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 9
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 10
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 11
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 12
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 13
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 14
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 15
  • Асенізаційна бочка 6700 літрів,фото 16

Обладнання

1. Резервуар 6700 літрів

  • одноосьова рамна конструкція
  • рамна конструкція з колісним станом TANDEM
  • одноосьова самонесуча конструкція
  • самонесуча конструкція з колісним станом TANDEM
  • Днище резервуару діапазоном в O1620мм
  • Резервуар виготовлений з металевого листа 5 мм найвищої якості
  • Резервуар з двосторонньої гарячої оцинковкой з додатковою пасивацією
  • Двосторонній шов резервуара зовні і зсередини
  • Усередині резервуара хвилелом
  • Укріплення опори кріплення резервуара до рами
  • Задній люк діапазоном в O900мм (петлевая Лазова кришка)
  • Покажчик рівня заправління – поплавкова система з покажчиком
  • Верхній переливні патбурок в найвищій точці резервуара з переливним клапаном
  • Верхній переливні патбурок в найвищій точці резервуара з переливним клапаном
  • Верхній люк O250 швидко відкривається
  • Тримач для масляного резервуара на передньому днище

2. Конструкція машини

  • рамна:
  1. Резервуар сидить на рамі виготовленої з закритого профілю і додаткових поперечних укріплювальних
  2. елементів
  3. Рама з гарячим оцинкуванням
  4. Замінна обертальна зачіпка
  5. Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 мм
  6. Механічно регуліровунная опорна ножка- обертальна
  7. База під компресор MEC або KD
  8. Тримач для вала відбору потужності
  • самонесуча:
  1. Дишло монтувати на опорах під резервуаром
  2. Дишло з гарячим оцинкуванням
  3. Замінна обертальна зачіпка
  4. Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 мм
  5. Механічно регульована опорна ножка- обертальна
  6. База під компресор MEC або KD

3. Колісний стан

  • одноосний, два колеса
  1. Ось 1900мм, 90мм, вантажопідйомність 10500 кг для 40 км / год
  2. Осьової гальмо 400 х 80
  3. Шина (колеса) – згідно з версією STANDARD 19,5 R22,5
  4. Криля оцинковані з бризговиками
  5. Гальмівна пневматична система
  6. Два гальмівних сервомотора, розміщених над віссю
  7. Швидкі муфти пневматично-гальмівної системи
  8. Ручне гальмо стоянки.
  • TANDEM, чотири колеса
  1. Ось 2000мм, 100мм, вантажопідйомність 8500 кг для 40 км / год
  2. Осьової гальмо 406 х 120
  3. Шина (колеса) – згідно з версією STANDARD 400 R22,5
  4. Криля лудженими з бризговиками
  5. Гальмівна пневматична система
  6. Чотири гальмівних сервомотора, розміщених над віссю
  7. Швидкі муфти пневматично-гальмівної системи
  8. Ручне гальмо стоянки.

4. Компресор

  • Ефективність 7000 літрів за хвилину – витрата повітря
  • Час заправління 5 хвилин
  • Тиск 1,5 бару
  • Привід 540 оборотів в хвилину
  • Забезпечення від переливу за допомогою двухшарового клапана на вершині резервуара і сифон зі спусковим клапаном
  • Мановакуумметр
  • Два запобіжних клапана, гіпертонічний 0,05 Mpa і вакуумний -0,05 Mpa.
  • Масловіддільник – мокрий повітряний фільтр, антифон роботи компресора на -15dB

5. сасивающіе патбуркі 6 “діапазоном 150 мм

  • Головною спускний патбурок в кришці заднього лазу 6 “обладнаний гідравлічною засувкою 6” – відкривається з кабіни тягателя – провід з еврораз’емом
  • Спереду з лівого боку – патбурок обладнаний водорозбірних краном 3/4 “
  • Спереду з правого боку патбурок з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.
  • Позаду патбурок, з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.

6. Електрична проводка 12V і освітлювальна мережа необхідна правилами дорожнього руху і гомологацію.

  • Передні габаритні фонарі- білі і флюоресцентні
  • Задні габаритні ліхтарі – червоні і флюоресцентні
  • Задній габаритний вогонь з покажчиками повороту
  • Бічні флюоресцентні світла – помаранчеві
  • Провід з з’єднанням 7 – вертикальному

7. Шланг 6 “(O 150)

  • Тримач для шланга – 5 штук
  • Шланг з приймальні сіткою – оберігає від засосанія великих елементів
  • Довжина шланга 6 погонних метрів.
  • Кульові з’єднання шланга італійського типу – тип D.

8. Розливний апарат – розливна профилированная ложка модель POMOT 94, ширина розливання до 14 м
9. гомологацію – яка уможливлює реєстрацію машини і її рух по суспільних дорогах зі швидкістю до 40 км / на годину
10. Піктограми.
11. Декларація відповідності нормам ЄС / Маркування CE
12. Маркування ISO 9001: 2008
13. Вал відбору потужності

Замовити дзвінок