Асенізаційна бочка 5000 літрів

Асенізаційна бочка 5000 літрів, фото 1
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 2
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 3
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 4
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 5
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 6
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 7
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 8
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 9
  • Асенізаційна бочка 5000 літрів,фото 10

Обладнання

1. Резервуар 5000 літрів

  • одноосьова рамна конструкція
  • одноосьова самонесуча конструкція
  • Днище резервуару діапазоном в O1400мм
  • Резервуар виготовлений з металевого листа 5 мм найвищої якості
  • Резервуар з двосторонньої гарячої оцинковкой з додатковою пасивацією
  • Двосторонній шов резервуара зовні і зсередини
  • Укріплення опори кріплення резервуара до рами
  • Задній люк діапазоном в O700мм (петлевая Лазова кришка)
  • Покажчик рівня заправління – поплавкова система з покажчиком
  • Верхній переливні патбурок в найвищій точці резервуара з переливним клапаном
  • Випускний патбурок з клапаном 11/2 “- в найнижчій точці резервуара
  • Тримач для масляного резервуара на передньому днище

2. Конструкція машини

  • рамна:
  1. Резервуар сидить на рамі виготовленої з закритого профілю і додаткових поперечних
  2. укріплювальних елементів
  3. Рама з гарячим оцинкуванням
  4. Замінна обертальна зачіпка
  5. Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 мм
  6. Механічно регульована опорна ножка- обертальна
  7. База під компресор MEC або KD
  • самонесуча:
  1. Дишло монтувати на опорах під резервуаром
  2. Дишло з гарячим оцинкуванням
  3. Замінна обертальна зачіпка
  4. Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 ммe.
  5. Механічно регульована опорна ніжка з оцинковкой – обертальна
  6. База під компресор MEC або KD

3. Одноосьовий колісний стан, два колеса

  • Ось 1650мм, 70мм, вантажопідйомність 7500 кг для 40 км / год
  • Осьової гальмо 300 х 60
  • Шина (колеса) – згідно з версією STANDARD 400 R22,5
  • Криля оцинковані з бризговиками
  • Гальмівна пневматична система
  • Два гальмівних сервомотора, розміщених над віссю
  • Швидкі муфти пневматично-гальмівної системи
  • Ручне гальмо стоянки.

4. Компресор

  • Ефективність 6150 літрів за хвилину – витрата повітря
  • Час заправління 4 хвилини.
  • Тиск 1,5 бараd. Napęd 540 obr / min.
  • Привід 540 оборотів в хвилину
  • Забезпечення від переливу за допомогою двухшарового клапана на вершині резервуара і сифон зі спусковим клапаном
  • Мановакуумметр
  • Два запобіжних клапана, гіпертонічний 0,05 Mpa і вакуумний -0,05 Mpa.
  • Масловіддільник – мокрий повітряний фільтр, антифон роботи компресора на -15dB

5.Всасивающіе патбуркі 6 “діапазоном 150 мм

  • GГлавной спускний патбурок в кришці заднього лазу 6 “обладнаний гідравлічною засувкою 4” – відкривається з кабіни тягателя – провід з еврораз’емом
  • Спереду з лівого боку – патбурок обладнаний водорозбірних краном 3/4 “
  • Спереду з правого боку патбурок з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.
  • Позаду патбурок, з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.

6. Електрична проводка 12V і освітлювальна мережа необхідна правилами дорожнього руху і гомологацію.

  • Передні габаритні ліхтарі – білі і флюоресцентні
  • Задні габаритні ліхтарі – червоні і флюоресцентні
  • Задній габаритний вогонь з покажчиками повороту
  • Бічні флюоресцентні світла – помаранчеві
  • Провід з з’єднанням 7 – вертикальному

7. Шланг 4 “(O 110)

  • Тримач для шланга – 5 штук
  • Шланг з приймальні сіткою – оберігає від засосанія великих елементів
  • Довжина шланга 6 погонних метрів
  • Кульові з’єднання шланга італійського типу – тип D.

8. Розливний апарат – розливна профилированная ложка модель POMOT 94, ширина розливання до 14 м

9. Гомологацію – яка уможливлює реєстрацію машини і її рух по суспільних дорогах зі швидкістю до 40 км/на годину

10. Піктограми.
11.Декларація відповідності нормам ЄС/Маркування CE
12. Маркування ISO 9001: 2008
13. Маркування KRUS
14. Вал відбору потужності

Замовити дзвінок