Асенізаційна бочка 3300 літрів

Асенізаційна бочка 3300 літрів, фото 1
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 2
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 3
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 4
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 5
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 6
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 7
  • Асенізаційна бочка 3300 літрів,фото 8

Обладнання

1. Резервуар 3300 літрів – самонесуча одноосьова Кострукцій

  • Днище резервуару діапазоном в O1300мм
  • Резервуар виготовлений з металевого листа 5 мм найвищої якості
  • Резервуар з двосторонньої гарячої оцинковкой з додатковою пасивацією
  • Двосторонній шов резервуара зовні і зсередини
  • Укріплення опори під дишлом і провідною віссю
  • Задній люк діапазоном в O500мм (петлевая Лазова кришка)
  • Покажчик рівня заправління – поплавкова система з покажчиком
  • Верхній переливні патбурок в найвищій точці резервуара з переливним клапаном
  • Випускний патбурок з клапаном 11/2 “- в найнижчій точці резервуара
  • Тримач для масляного резервуара на передньому днище

2. Самонесущая машини

  • Дишло монтувати на опорах під резервуаром
  • Дишло з гарячим оцинкуванням
  • Замінна обертальна зачіпка
  • Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 мм
  • Механічно регульована опорна ніжка з оцинковкой – обертальна
  • База під компресор MEC або KD

3. Одноосьовий колісний стан, два колеса

  • Ось 1500мм, 70мм, вантажопідйомність 7500 кг для 40 км / год
  • Осьової гальмо 300 х 60
  • Шина (колеса) – згідно з версією STANDARD 11,5 / 80 x 15,3
  • Криля оцинковані з бризговиками
  • Гальмівна пневматична система
  • Два гальмівних сервомотора, розміщених над віссю
  • Швидкі муфти пневматично-гальмівної системи
  • Ручне гальмо стоянки.

4. Компресор

  • Ефективність 3600 літрів за хвилину – витрата повітря
  • Час заправління 4 хвилини
  • Тиск 1,5 бару
  • Привід 540 оборотів в хвилину
  • Забезпечення від переливу за допомогою двухшарового клапана на вершині резервуара і сифон зі спусковим клапаном.
  • Мановакуумметр
  • Два запобіжних клапана, гіпертонічний 0,05 Mpa і вакуумний -0,05 Mpa.
  • Масловіддільник – мокрий повітряний фільтр, антифон роботи компресора на -15dB

5. Усмоктувальні патбуркі 4 “діапазоном 110 мм

 

  • Головною спускний патбурок в кришці заднього лазу 4 “обладнаний гідравлічною засувкою 4” – відкривається з кабіни тягателя – провід з еврораз’емом
  • Спереду з лівого боку – патбурок обладнаний водорозбірних краном 3/4 “
  • Позаду патбурок, з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.

6. Електрична проводка 12V і освітлювальна мережа необхідна правилами дорожнього руху і гомологацію.

  • Передні габаритні ліхтарі – білі і флюоресцентні
  • Задні габаритні ліхтарі – червоні і флюоресцентні
  • Задній габаритний вогонь з покажчиками повороту
  • Бічні флюоресцентні світла – помаранчеві
  • Провід з з’єднанням 7 – вертикальному

7. Шланг 4 “(O 110)

  • Тримач для шланга – 5 штук
  • Шланг з приймальні сіткою – оберігає від засосанія великих елементів
  • Довжина шланга 6 погонних метрів
  • Кульові з’єднання шланга італійського типу – тип D.

8. Розливний апарат – розливна профилированная ложка модель POMOT 94, ширина розливання до 14 м
9. Гомологацію – яка уможливлює реєстрацію машини і її рух по суспільних дорогах зі швидкістю до 40 км/на годину

10. Піктограми.
11. Декларація відповідності нормам ЄС / Маркування CE
12. Маркування ISO 9001: 2008
13. Маркування KRUS
14. Вал відбору потужності

Замовити дзвінок