Конструкція ворошителя SPIDER 900 компактна, дуже міцна і легка. Завдяки своїй конструкції 11-ти метровий ворошитель надійний і простий в експлуатації. Нова форма захисних дуг, які з'єднані між собою, забезпечують додаткову жорсткість і стійкість. Захисні дуги являють собою елементи ферм для зняття напружень в шарнірних вузлах роторних секцій. Невеликий діаметр ротора забезпечує рівномірний розкид трави. Кожна роторна секція індивідуально копіює рельєф місцевості. Роботу значно полегшує швидка і елементарна регулювання кута нахилу роторів. Новий ворошитель відрізняється чудовим копіюванням рельєфу місцевості. За допомогою гідравлічної системи агрегат переводиться в транспортне положення. У транспортному положенні агрегат компактний і стабільний і його ширина не перевищує 3 метрів. Можливість ушкодження агрегату через неправильне використання команд зведена до мінімуму, завдяки продуманій організації функцій.
Технічні характеристики
Ширина захоплення (м)
8,80
Кількість роторів
8
Кількість пружинних зубців на ротор
6
Діаметр ротора (м)
1,45
Число оборотів роторів (об / хв)
185
Число обертів ВВП (об / хв)
450-540
Маса (кг)
1490/2080
Необхідна потужність трактора (кВт / к.с.)
74/48
Продуктивність (га / год)
9,00
Кут захоплення (°)
13-19
Запобіжна муфта (Нм)
1300
Ширина машини (м)
9,10
Транспортна ширина (м)
2,80/2,95
Транспортна висота (м)
3,40/2,45
Транспортна дожина (м)
2,20/4,98
Шини – ротори
16×6,50 – 8
Шини – середні ротори (2x)
18×8,50 – 8
Шини – транспортна рама
11.5/80×15
Обладнання
Устаткування дорожньої безпеки
s
T – причіпна версія
+
Комплект брудозахисних крил; 10 шт. / Компл.
+
Світлове обладнання
+
Гідравлічна система регулювання робочого кута нахилу
+
+ - Додаткове обладнання, S - Серійне обладнання
Обладнання
Причіпний виконання ворошителя.
Невеликий діаметр роторів забезпечує рівномірний розкид як сухий, так і свіжоскошеної трави.
Інноваційна розробка гідравлічної системи дозволяє з легкістю управляти агрегатом під час роботи і при транспортування.
Рухома зчіпка з гідравлічними стабілізаторами для полегшення проходження агрегату за трактором під час роботи і стабілізації становища при транспортування.