Асенізаційна бочка 22000 літрів

Асенізаційна бочка 22000  літрів, фото 1
  • Асенізаційна бочка 22000  літрів,фото 2
  • Асенізаційна бочка 22000  літрів,фото 3
  • Асенізаційна бочка 22000  літрів,фото 4
  • Асенізаційна бочка 22000  літрів,фото 5
  • Асенізаційна бочка 22000  літрів,фото 6

Обладнання

1. Резервуар 22 000 літрів

  • рамна конструкція з колісним станом TRIDEM
  • Днище резервуару діапазоном в O2200мм
  • Резервуар виготовлений з металевого листа 5 мм найвищої якості
  • Резервуар з гарячим оцинкуванням з додатковою пасивацією
  • Двосторонній шов резервуара зовні і зсередини
  • Усередині резервуара три хвилерізу
  • Укріплення опори кріплення резервуара до рами
  • Задній люк діапазоном в O900мм (петлевая Лазова кришка)
  • Покажчик рівня заправління – поплавкова система з покажчиком
  • Верхній переливні патбурок в найвищій точці резервуара з переливним клапаном
  • Верхній люк O250 швидко відкривається
  • Випускний патбурок з клапаном 11/2 “- в найнижчій точці резервуара
  • Тримач для масляного резервуара на передньому днище

2. Рамна конструкція машини

  • Резервуар сидить на рамі виготовленої з закритого профілю і додаткових поперечних укріплювальних елементів
  • Рама з гарячим оцинкуванням
  • Замінна обертальна зачіпка
  • Зчеплення з тягателем за допомогою зачіпки hitch на висоті 400 мм
  • Механічно регульована опорна ножка- обертальна
  • База під компресор MEC або KD
  • Тримач для вала відбору потужності

3. Колісний стан

  • TRIDEM, шість коліс
  • Ось 2150мм, 110мм, вантажопідйомність 12500 кг для 40 км / год
  • Осьової гальмо 406 х 140
  • Шина (колеса) – згідно з версією STANDARD 560 / 60×22,5
  • Криля оцинковані з бризговиками
  • Гальмівна пневматична система
  • Шість гальмівних сервомоторів, розміщених над віссю
  • Швидкі муфти пневматично-гальмівної системи
  • Ручне гальмо стоянки.

4. Компресор

  • Ефективність 10000 літрів в хвилину – витрата повітря
  • Час заправління 8 хвилин
  • Тиск 1,5 бару
  • Привід 540 оборотів в хвилину
  • Забезпечення від переливу за допомогою двухшарового клапана на вершині резервуара і сифон зі спусковим клапаном
  • Мановакуумметр
  • Два запобіжних клапана, гіпертонічний 0,05 Mpa і вакуумний -0,05 Mpa.
  • Масловіддільник – мокрий повітряний фільтр, антифон роботи компресора на -15dB

5. Усмоктувальні патбуркі 6 “діапазоном 150 мм

  • Головною спускний патбурок в кришці заднього лазу 6 “обладнаний гідравлічною засувкою 6” – відкривається з кабіни тягателя – провід з еврораз’емом
  • Спереду з лівого боку – патбурок обладнаний водорозбірних краном 3/4 “
  • Спереду з правого боку патбурок з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.
  • Позаду патбурок, з заглушкою, підготовлений для монтування ручної засувки.

6. Електрична проводка 12V і освітлювальна мережа необхідна правилами дорожнього руху і гомологацію.

  • Передні габаритні ліхтарі? – білі і флюоресцентні
  • Задні габаритні ліхтарі? – червоні і флюоресцентні
  • Задній габаритний вогонь з покажчиками повороту
  • Бічні флюоресцентні світла – помаранчеві
  • Провід з з’єднанням 7 – вертикальному

7. Шланг 6 “(O 150)

  • Тримач для шланга – 5 штук
  • Шланг з приймальні сіткою – оберігає від засосанія великих елементів.
  • Довжина шланга 6 погонних метрів
  • Кульові з’єднання шланга італійського типу – тип D.
  • Приймальна сітка, що оберігає від засосанія великих елементів

8. Розливний апарат – розливна профилированная ложка модель POMOT 94, ширина розливання до 14 м

9. Гомологацію – яка уможливлює реєстрацію машини і її рух по суспільних дорогах зі швидкістю до 40 км /на годину

10. Піктограми.
11. Декларація відповідності нормам ЄС / Маркування CE
12. Маркування ISO 9001: 2008
13. Вал відбору потужності

Замовити дзвінок